Diverse

13 ani de Europa FM

Weekendul trecut, pe 25 mai, cei de la Europa Fm au ținut să aniverseze cei 13 ani de radio printr-un concert în Parcul Tineretului. Au fost invitați, vorba lui Ștefan Bănică Jr, unii dintre cei mai mari artiști ai României. Evident că și Bănică Jr a fost unul dintre invitați. Alături de el, au urcat pe scenă și Monica Anghel, Vunk, Holograf și Direcția 5. Dar s-o luăm cu începutul.

Deși vremea nu se arăta prea prietenoasă, nu mi-a trebuit mult să mă decid să ies. Și culmea! N-am plecat cu gândul de-a ajunge la concert, ci la ”Festivalul Luminilor” din Parcul Carol.

foto: http://www.facebook.com/europafmromania?fref=ts
foto: http://www.facebook.com/europafmromania?fref=ts

Aici începe partea haioasă. Parcul Tineretului și Parcul Carol sunt aproape unul de celălalt, așa că am luat metroul până la Tineretului. Am văzut scena concertului Europa Fm încă de la ieșirea de la gura de metrou. Cânta Holograf – ”Primăvara începe cu tine”. Am avut, în acel moment, un flashback cu seara concertului Europa Fm de anul trecut, de la mare, de pe plaja dintre Saturn și Venus.

Și cum să mai plec în Carol? Să rămânem la Holograf, zic! Sonorizare bună, baloane de săpun prin aer, lume care se simțea bine și cânta…cât despre trupă, jos pălăria!!!

După Holograf a urmat o pauză, timp în care am profitat de moment și-am tras o fugă și până-n Carol. Luminițele erau deja răspândite prin tot parcul, în diferite culori, în diferite forme. Smile-urile din lumânărele se vedeau fantastic. Dar, în rest, nimic foarte interesant.

M-am întors în Tineretului unde, am nimerit la țanc! Cânta Direcția 5! Frumos mai fu! Și trebuia să urmeze Ștefan Bănică. A întârziat nițel. Era cazul să mă grăbesc să mai prind un metrou spre Grozăvești, așa că la a doua piesă a lui am plecat: ”Când iubești cum o faci tu/ Când spui ”da” înseamnă ”nu”, dar e dragosteee…la la laaa”.

 

