Diverse

Cu fericirea la braț

Cât de mult contează să fii fericit? Cu întrebarea asta m-am trezit de dimineață. Și am ieșit pe balcon să-mi beau cafeaua amăruie. Era răcoare și mirosea a tei. Și norii parcă fugeau unul de altul, ca niște copii la joacă. Se amuzau. Dansau. Se rostogoleau. Se izbeau unu-ntr-altul, se supărau și se împăcau și părea că asta-i face fericiți. Mi-ar plăcea ca fericirea să urle într-o zi la noi. Să aibă și ea un cuvânt de spus. Și noi să stăm așa, cuminți, în bănci, ca la școală, și să o ascultăm. Adică ea poate fi în totalitate a noastră, dar noi o ignorăm. De ce n-am vrea să fim fericiți? Hai să dansăm un cha-cha cu ea! Sau o salsa, un rock&roll, o sârbă, ceva! Orice! Să o luăm de mână și să ne împrietenim! Să râdem și să stăm și la o limonadă, pe o terasă. Și să spunem povești. Are și ea dreptul, ca și noi, să fie ascultată. Și stau și mă întreb cât de mult contează pentru fericire să fie fericită? Că pentru mine, ca muritor, conteaza. Și contează mult. Pentru că dacă ești fericit, fericirea te simte. Și te ajută. Și, dintr-odată, ești mai optimist, mai încrezător, mai liniștit. Da. Fericirea e liniște…e liniștea sufletului. Te caută fericirea! Aleargă după ea! Fiindcă e o fericire la pătrat fericirea de a fi fericit.

 

