Diverse

Melania Medeleanu îți face dicția brici! :) #dictiefaracusur

A trecut ceva vreme de când am făcut cursul de dicție cu Melania Medeleanu. Sunt ani la mijloc. Cu toate astea, nimic nu mă împiedică să scriu articolul ăsta aici și acum. Chiar merită și chiar m-a ajutat! Ce-i drept, trebuie să muncești și singurel, acasă, și Mel se va ține de capul tău să-ți faci temele 🙂 Și chiar de n-o să ai chef sau timp, îți găsești orice ar fi – măcar de dragul ei.

melania-medeleanu.ro
foto: melania-medeleanu.ro

Exerciții personalizate, jocuri de echipă, energie faină și oameni interesanți. Cursul, cel puțin când l-am urmat eu, s-a ținut într-un grup de peste 10 persoane. Au fost și puști de 9-10 ani, dar și oameni mai în vârstă, de 60. Dicția e pentru oricine, clar! Și dacă vă întrebați cam cât costă…5 cursuri sunt 150 euro. Așa dădusem eu, văd că așa e și acum. În aceeași grupă cu mine au fost și Cristian China Birta – sigur îl știi de Chinezu, și vlogger-ul Mikey Haș, pe numele real Mihai Holhoș. Dacă nu te-am convins eu să urmezi cursurile astea, atunci poate te ajută și ce-a scris Chinezu despre #dictiefaracusur: https://cristianchinabirta.ro/2014/02/19/ce-nu-stiati-despre-melania-medeleanu-exclusiv-si-nu-prea/

O să fie fain, ai să vezi! Chiar o să te prindă microbul și o să vrei să-ți începi diminețile exersând pe un LraLreLriLroLruLrăLrî 🙂 Ăăăă…stai! Cum? Dacă asta a fost reacția ta, mergi de te întâlnește cu Mel și-ți explică ea cum stă treaba cu dicția 🙂 Ține și cursuri de Public Speaking, să știi!

O găsești pe http://melania-medeleanu.ro/ – aici postează info despre curs. Următorul va fi în luna mai, să știți 🙂 Totodată, dai de Mel și pe Facebook – poți tasta @dictiefaracusur.1 ca să îți apară pagina rapid (Dictie fara cusur – cu Melania Medeleanu)

Hai! Fuguța la #dictiefaracusur

 

