Diverse

Ascultă liniștea :) …Cântecul de Acasă

Mi-era dor de acasă…și-mi dau seama tot mai mult cât îmi lipsește locul ăsta. Că aici e liniște! E clar că ajungi într-un alt spațiu, rupt de agitație, de trafic, de muncă, dar mult mai plin de culoare, de aer proaspăt, de pomi înfloriți și de un altfel de zgomot – un zgomot frumos cum nu găsești niciunde altundeva. Ți-e drag când auzi o găină cotcodăcind, un câine lătrând sau când zărești un guguștiuc în vișin. Ba chiar și când începe vecinu` să taie cu drujba în curtea ailaltă. Zău că totul e mai fain aici!

Cred că primul impact de zilele astea, de acasă, a fost cu înflorirea asta nebună, cu pomii ăștia așa mulți adunați în niscaiva metri pătrați de grădină. Nu i-am mai văzut așa până acum, nu i-am prins înfloriți. M-am izbit de albul ăla ochios. Și de lalele, și de narcise… abia acum înfloresc toate, aici, la mine.

Acasă e la Fălticeni. N-am cum să nu amintesc de locul pe care eu îl numesc liniște. Și poate altădată n-aveam urechi pentru liniștea asta sau ochi pentru grădina mea. N-aveam timp așa să mă bucur de acasă, deși eram mereu aici. Și acum, când n-am timp la propriu, de fapt am. Așa puțin cât e, dar e pentru ACASĂ…îmi place tot mai mult s-ascult liniștea asta, și tare bine se mai aude…:) e un cântec despre părinți și despre copilărie. Un cântec „moldo-bucovinean”, cântat dintr-un La de soare și de zâmbete 🙂

Tu pe ce note-ți cânți liniștea de acasă? 🙂

