Diverse

Efecte în urma Efectelor Colaterale

Mi-am zis de câteva ori până acum, în tot acest periplu al meu prin teatrele bucureștene (și nu numai) că o să merg să revăd o piesă de teatru cândva, una care mi-a plăcut mult, să înțeleg și eu care-i starea pe care ți-o dă, dac-o văd cu alți ochi, nu…dacă observ alte nuanțe ale ei…și până la urmă, ce feeling îmi poate da o treabă de genul.

Și întâmplarea a făcut să merg la Efecte Colaterale de două ori și, culmea…fără să știu 🙂 (vedeți aici ce-am scris despre piesă). Mă amuz de fiecare dată când îmi amintesc. Am și motive întemeiate, să nu credeți că nu. Unul ar fi c-am fost invitată la piesă și, fiindcă știam din surse sigure că-i foarte bună și că-i scrisă fain, n-am mai stat să mă documentez înainte (așa cum fac de obicei înainte de a merge la teatru).

Al doilea motiv e mai important decât primul: știți cum e când te „pălește” îndrăgosteala…ești puțin (mai mult) cu capu`-n nori 🙂 Al treilea are legătură cu primele două: am mers să revăd piesa la câteva luni bune distanță după prima vizionare, de data asta am citit despre piesă, m-am informat, dar n-am găsit detalii care să mă facă să realizez c-am mai văzut-o 🙂 Ce era să fac? Normal! Să iau bilete!

2516_Luminita_Erga_Gheorghe_Ifrim_in_Efecte_colaterale_de_Alexandru_Popa_foto_Ciprian_Duica
foto: Ciprian Duica

 

Pe lângă toate astea, au mai fost niște „efecte” la mijloc care mi-au dat de furcă. Ca să vă dați seama că nu-s chiar așa-ntr-o dungă 🙂 Prima oară am văzut piesa la Bulandra (asta pentru că Nottara-ul era în renovări), dar și decorul a suferit modificări de la o reprezentație la alta.

Și uite-așa mă vezi pe mine-n sală, încă după primele replici, bulversată, c-aveam impresia că am mai văzut piesa asta undeva. Dar nu reușeam să fac conexiunile. Unde, când, cum și cu cine? Și nu vă gândiți c-am rezolvat întreaga ecuație până la finalul piesei, căci nu…nu am reușit să pun lucrurile cap la cap. De asta nici n-am reușit să mă bucur pe deplin de Efecte Colaterale la a doua vizionare. Așa că trebuie s-o mai văd o dată 🙂

