Teatru

A început Festivalul Comediei Românești! Hai și tu la festCO :)

Dragilor, de azi a început Festivalul Comediei Românești – FestCO, Ediția XV 🙂

Vă puteți…de fapt, ne putem bucura de 9 zile pline de evenimente foarte, foarte interesante, care cuprind teatru, muzică, dans…9 zile de artă! Unele dintre spectacole sunt organizate în aer liber, unele sunt gratuite,  cele mai multe au loc la Teatrul de Comedie. Aveți de unde alege, asta vă garantez. Și programul este unul foarte fain, cu siguranță o să găsiți cel puțin un spectacol, în fiecare zi de festCO, pe gustul vostru 🙂 Și dacă tot am pomenit de program, îl aveți complet aici.

În caz că vă este greu să vă decideți ce să alegeți, și aici vorbesc doar în materie de spectacole de teatru și dans, vin cu câteva recomandări ale unor piese pe care le-am văzut și care mi-au plăcut. Așadar, cu tot sufletul, vă îndemn să vă faceți timp să le vedeți 🙂 N-am apucat să scriu despre toate pe blog, dar sper că vă puteți încrede când vă spun că sunt piese bune de teatru 🙂

vizual-selectie-festCO-2017-2
foto: festco.ro

O luăm frumușel, conform programului festCO, pe zile. Și vă zic așa: mâine, duminică, 28 mai, mergeți să vedeți Gigel – e un one man show cu Gheorghe Ifrim, în regia lui Vlad Zamfirescu. Și-o să vă placă. O să râdeți 🙂 Teatrul de Comedie, ora 20:00.

Dintre evenimentele de luni nu știu ce recomandări să vă fac, pentru că n-am văzut acele spectacole (motiv în plus să merg să le vizionez), așa că trecem la ziua de marți, 30 mai. Cum iubește cealaltă jumătate, de la 19:30. La Teatrul de Comedie. Nu-ți pune prea multe întrebări. Afli răspunsurile urmărind piesa asta 🙂

Miercuri…miercuri sunt două spectacole pe care vi le recomand. Unul este #EmojiPlay, care se joacă la Teatrul Excelsior, la ora 18:00, și despre care am scris aici, așa că nu intru-n alte detalii. Și al doilea…Dineu cu proști, TNB, ora 20:00. Și nu, nu cred că are nevoie de notă explicativă 🙂

Bun. Am ajuns la ziua de joi, 1 iunie. Vă recomand cu drag să vedeți Măscăriciul, de la Bulandra. La ora 19:00. E cu Horațiu Mălăele. Și cred c-am spus îndeajuns. Chiar e ce trebuie!

Cât despre ziua de vineri…am luat două piese în calcul. Prima este Revizorul, de la Teatrul de Comedie. Se joacă la ora 19:00. Mi-e drag de nu mai pot de Vladimir Găitan. Iertați-mi subiectivitatea. Mergeți la spectacolul ăsta! Și a doua piesă e un one man show marca Răzvan Vasilescu, pe care-l îndrăgesc la fel de mult. E OK și la 60! spune el, cu lejeritate. Teatrul de Comedie, ora 20:00. Un spectacol la care veți zâmbi neîncetat, de la început și până la final. Bine…zâmbit e puțin spus. O să râdeți mult, foarte mult! Și o să vă bucurați de un umor de mare clasă! O să scriu curând despre această piesă enervant de frumoasă! 🙂

Cam asta am avut eu să vă spun. Pentru zilele de 3 și de 4 iunie nu am ce recomandări să fac, pentru că nu am văzut încă evenimentele programate în aceste două zile. Așa că propun să le descoperim împreună 🙂

Bucurați-vă de zile minunate, de zile de teatru, de dans, de comedie, de artă. Adică nu să vă bucurați…să ne bucurăm! Hai la festCO 🙂

 

