Diverse · Teatru

„To build or not to be” sau povestea Grivița 53

De 71 de ani nu s-a mai construit niciun teatru privat de la zero…

Dar a apărut un om. Un om care are un vis. Și acel om este Chris Simion. Și visul ei este Grivița 53 – un altfel de spațiu, un altfel de teatru.

Grivița 53 se dorește a fi mai mult decât un spațiu cultural, se cere a fi un spirit al unei generații”. Asta vrea Chris Simion. Ceea ce e fain. Ce e și mai fain, e că visul ei poate deveni și al nostru! G53 este primul teatru construit împreună 🙂

12„Cu banii primiți pe casa bunicii am cumpărat terenul
unde construim: Calea Griviței 53” – așadar, locul există! Și mai sunt multe, multe aspecte de pus la punct, dar, împreună putem face ca acest teatru să fie construit în următorii ani, putem pune cărămizi de nestăvilit și putem crede că acest vis se va realiza 🙂 Sunt mai multe posibilități prin care puteți fi parte a acestei povești – toate detaliile le găsiți aici. Eu n-am avut cum să nu mă alătur acestui proiect, așa că am donat. De la 1 iunie există și varianta de a pune o cărămidă de 2 euro pentru Grivița 53 trimițând un sms la 8833. Să nu ezitați, deci 🙂

„Acest spațiu cultural va rămâne moștenire Bucureștiului”…Cam așa de frumos, într-atât de sincer. Cred că asta m-a făcut mai mult să mă alătur acestei povești…sinceritatea și povestea proiectului, amintirile care cuprind acest loc…locul pe care se va construi teatrul. E un sentiment fain să știi că ai contribuit și tu la ceva ce va rămâne, la un loc ce va dărui și va dăinui, la un vis ce-i va bucura pe mulți. Inclusiv pe noi.

Cafenea, terasă cinematecă, spațiu de expoziții, sală de repetiții, librărie/bibliotecă sunt doar câteva dintre spațiile pe care Grivița 53 dorește să ni le propună. Așa cum spuneam…nu e un simplu teatru 🙂

Eu cred tare în acest proiect. Așa cum cred și mulți, mulți alții. Și sper să ne bucurăm de el și să povestim peste ani. Vorba aia: că de n-ar fi, nu s-ar povesti 🙂 Deci să fie: că e cu bun, cu frumos, cu artă. Povestea integrală a acestui proiect o găsiți aici.

Sursa foto: Grivița 53

